Pagina's

maandag 27 april 2015

Kiss

Hallo allemaal! 
Ik heb voor jullie een lente kaart gemaakt. Op deze kaart heb ik structuurpasta verwerkt, dit geeft weer eens een ander effect.


Achter het meisje, heb ik een van mijn favoriete blauwe mal gebruikt. Hij kan zowel vintage, als met een stempelafdruk gebruikt worden. De stempel heb ik ingekleurd met PanPastel. We gaan binnenkort alle kleuren verkopen in de winkel.


Zoals jullie aan de linkerkant kunnen zien heb ik de mooie bloemen mask van Dutch Doobadoo gebruikt in combinatie met de fijne structuurpasta van hun.



Wisten jullie dat een mask ook door je stansmachine heen kan om te embossen?



Dit geeft een extra leuk effect aan het papier.






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen:

  1. Super mooie en lieve kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stempeltje. Van wie is dit of is het een digistempel.
    Ik hoor t graag van je
    Groetjes jannie

    BeantwoordenVerwijderen