Pagina's

woensdag 15 april 2015

Nieuwe Noor! & Zo Meisje

Dit wordt mijn eerste blog als DT lid van Noor & Zo, dus ik zal me eerst maar eens voorstellen. 

Mijn naam is Brenda van der Burg, ik ben 34 jaar en ik kom uit het Betuwse Geldermalsen. Hier woon ik met mijn vriend en 2 kindjes, Morris en Milou. Naast de hobby, doe ik de administratie voor ons eigen bedrijf.


Ik hobby nu ongeveer een jaar of 4. Op therapeutische basis ben ik gaan scrappen, dit vond ik zo leuk dat ik hiermee ben doorgegaan.  Na verloop van tijd ben ik workshops gaan volgen en ben ik overgestapt op kaarten maken. Maar zo af en toe kan ik het niet laten om iets met foto's te maken. Maar genoeg over mezelf, tijd om mijn kaart te laten zien!

Mijn eerste post is een kaart voor de sketch challenge #1 bij Noor! & Zo.


Eerst heb ik bepaald met welke kleur papier ik wilde werken zodat ik daarna de stempelafdruk kon gaan inkleuren. Het papier komt uit 2 verschillende paperbloc's Floral en Spring. Daarna heb ik de afdruk van de stempel van Studio Light ingekleurd met PanPastel.


Met de wolkjes heb ik geprobeerd een diepte effect te creëren. Door verschillende lagen foamblokjes eronder te doen.


De randen heb ik ruw gemaakt met een distresser en daarna bewerkt met inkt. Onderaan nog een border van Noor!. Die is zo leuk en past er perfect bij.


Dit is de sketch en vind je het leuk om ook mee te doen ? Klik dan even op de afbeelding dan kom je op de Challenge pagina terecht.

Tot de volgende keer,
Groetjes 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


4 opmerkingen:

  1. Wat superleuk Brenda! Gefeliciteerd en heel veel plezier en succes toegewenst! En wat heb je een prachtige creatie gemaakt.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Brenda en natuurlijk van harte gefeliciteerd
    liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart. Erg leuke kleur.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen