Pagina's

woensdag 15 april 2015

Sketch Challenge

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze zomerse kaart laten zien. Want ik kan je zeggen dat ik wel zin krijg in het zonnetje en de zomer. Jullie ook ?

Bij Noor! & Zo hebben we deze maand een Sketch Challenge. En ik vind het erg leuk om een kaart naar aanleiding van een Skecth te maken en daarna mijn eigen fanatsie er bij te gebruiken met decoreren.


Ik heb gekozen voor de de nieuwe paperpad 6011/0313 die eind van de maand uit komt. Ik ben helemaal weg van de kleuren uit dit blok. Ook het plaatje is van Noor! Design en komt uit het blokje Paper & Pictures 6011/0057. In dit leuke blokje zitten zomerse plaatjes.


Bovenaan heb ik een tekst gestempeld van de serie Seashore 6410/6410/0360 en daar bij de leuke meeuw uit deze serie gebruikt.

 
Recht een grote bloemen toef met kleuren die bij het papier en plaatje passen.


En dan links nog een puzzelstukje van Dutch Doobadoo. Ik vind deze erg leuk als detail op je kaart. Je kan ze een kleurtje geven met bijvoorbeeld distress inkt en er dan een stempel op zetten. Ik heb hirbij een stempeltje van de Summer Lovin serie gebruikt.


Lijkt het jou ook leuk om mee te doen met de sketch. Dan heb je hier het voorbeeld. Voor de verdere info kun je op de Sketch klikken en lees je wat je kan winnen tot wanneer de challenge duurt.

We hopen natuurlijk dat jullie allemaal gezellig mee doen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten