Pagina's

woensdag 10 juni 2015

Stoere ATC kaartjes

Hallo allemaal,

Ik had weer eens zin om een serie ATC kaartjes te maken. Dit keer zijn het stoere herenkaartjes geworden. De plaatjes komen van Pinterest. Ik heb als basis zwart cardstock genomen en hierop papier uit het houtblok van Noor! Design genomen.


De randjes van het designpapier heb ik een beetje ruw gemaakt met een paper distresser. Hierop heb ik weer wat gescheurde stukjes boekpapier geplakt. 


De leuke snorren en brillen komen uit een Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo. De kleine steentjes komen uit een Dutch Softboard Art vel en hierop heb ik nog een postage stamp gestempeld.

Deze kaartjes komen in onze winkel te liggen, als voorbeeld. De artikelen die ik gebruikt heb voor deze kaartjes zijn zowel in onze webshop als in onze winkel verkrijgbaar.
Fijne avond nog gewenst allemaal en tot de volgende keer maar weer!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten