Pagina's

dinsdag 14 juli 2015

Molotow Grafx marker

Molotow heeft een nieuwe marker uitgebracht, namelijk de Grafx Art. Hiermee kun je erg leuke projecten maken in combinatie met bijvoorbeeld PanPastel.


Ik heb de Mask Art stencils van Dutch Doobadoo op witte labels gelegd. Daarna heb ik met de marker de figuren nagetekend. De cirkels en de harten zoals je op de foto kunt zien.


Daarna ben ik er met verschillende kleuren PanPastel over heen gegaan. Je ziet nu nog beter waar ik met de marker getekend heb. Ik fixeer nu beide tags met fixeerspray.


Daarna ben ik gaan stempelen met stempels van Noor! Design op de linker foto. De stempelset Cherry Blossom. En rechts met stempels van IndigoBlu. De prachtige tekst stempel en het hart.


Nu wrijf ik heel voorzichtig over de gedeeltes waar ik met de marker getekend heb. Je ziet deze nu licht omhoog komen en dat geeft een heel leuk effect.


Zo maak je in een hand omdraai een paar leuke labels voor aan een kadootje of verrassing voor iemand.


Deze handige Molotow Grafx is te koop bij Noor! & Zo en ook te bestellen via de webshop. Als je op de afbeelding klikt kom je meteen in de webshop.

Molotow Marker grafx art masking liquid marker

Ik hoop dat jullie de tutorial leuk vinden en tot de volgende keer.

xoxo


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Molotow Marker grafx art masking liquid marker    6410/0311 Cherry Blossom Tree      SB I IndigoBlu Script Mounted A6 Rubber Stamp

1 opmerking: