Pagina's

donderdag 9 juli 2015

Santa,s Laundery

 Hallo allemaal,
wat is het koud buiten, gelukkig is er deze maand al een hoop kerst in de nieuwe Noor collectie. Ik heb gewoon een vierkante kaart gemaakt. 

Daarna heb ik het Raam stencil van Dutch doobadoo maar eens tevoorschijn gehaald want de nieuwe papier and pictures plaatjes van Noor design passen daar precies achter.


Het papier wat ik gebruikt heb met de dots komt uit het paperpad berry sweet van Noor, ik vond dit mooie rode papier zo mooi. De tekst komt uit de nieuwe winterwishes  collectie en zijn heel veelzijdig te gebruiken.


Ook zijn nieuw deze maand de kerst man kleertjes zo cute! Ik heb ze uit rood cardstock gestanst en ze met een zwarte molotow marker en perlen pen wat accentjes gegeven. 

6002/2043 Noor! Design Happy Holidays Santa`s Suit

Met een knijper vast aan het luik van het raam, zo kan de kaart ook ducht en gewoon in een enveloppe.


Hier een daar wat kerst groen en een denne appeltje maken het toch helemaal kerst?

6011/0061 Paper & Pictures Merry Christmas

Dit is het leuke Paper & Pictures blokje waar ik het eerder over had. Deze zijn zo leuk om bij je projecten te gebruiken zoals je ziet.

Tot de volgende keer,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten