Pagina's

woensdag 1 juli 2015

Sketch Challenge #4

Op verzoek hebben we ervoor gekozen om bij Noor & Zo op het blog ook te starten met een maandelijkse sketch challenge. We merken dat veel mensen moeite hebben met de opbouw van hun kaartje, en daarbij kan een sketch een behoorlijk steuntje in de rug zijn. Ook deze maand dus weer een sketch voor jullie. 

Dit wordt de sketch voor de maand juli: 


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind augustus 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky. Heb je geen blog dan mag het project e-mailen naar joyce.martens@noortje-design.nl

Het Noor & Zo team heeft natuurlijk voorbeelden gemaakt met deze sketch om jullie te inspireren:


Brenda



We hebben aan deze challenge natuurlijk ook een leuke prijs verbonden. We kiezen de winnaar met random.


  Maja Design papierblok Summer Crush

We hopen dat jullie allemaal massaal mee gaan doen. Heel veel plezier en succes met het maken van een kaartje met deze sketch.



12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeelden en een hele leuke sketch,
    ik hoop weer mee te doen.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeldkaarten en ook ik ga weer proberen mee te doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes met een hele leuke sketch, ik ben er al mee aan de slag gegaan!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie sketch die ik zeker wou uitproberen.
    Mijn kaartje is geplaatst.
    Hele mooie voorbeeldjes staan er hier geplaatst.

    Groetjes en tot de volgende keer.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke sketch, ik heb mijn kaartje geplaatst.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ga aan de slag en hoop dit weekend mijn creatie hier te plaatsen. Wat een superleuke sketch weer!
    Groetjes, Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie nergens hoe dikwijls je kan deelnemen aan de challenge?
    'k Vind dit een hele leuke sketch en wil hem nog wel eens uitwerken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuke schets ik doe graag een keertje mee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke sketch en mooi voorbeelden ervan.
    Ik heb net mijn kaart ermee geplaatst. Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke sketch en geweldige voorbeelden!

    Ik heb mijn kaartje net ook ingelinkt!

    Fijne dag! Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challange. Heb wel een blog naar ben er niet echt uit hoe ik hem hier plaats. Dus heb het per email gedaan.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi
    keitoffe schets ik ga deze bij houden om nog meer kaartjes mee te maken
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen