Pagina's

dinsdag 25 augustus 2015

Speciaal voor Jou

Ik wil jullie vandaag laten zien wat je wat je met de Poly-Besa Mask van Joy! kan doen. Het geeft een heel mooi effect. Dit is dan ook echt één van mijn favorieten met de bloemen ehn swirls.


Ik heb een wit cardstock papier van 13 x 13 cm. 


Ik ga er dan met sponsje met verschillende kleuren PanPastel overheen. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Magenta shade
Magenta
Violet 
Phthalo blue tint


Daarna leg ik het mask er op en ben er met kleur  Magenta extra dark over heen gegaan.


En dan krijg je dit prachtige resultaat. De bloemen en swirls zijn prachtig zichtbaar.


De bloemen op de kaart zijn van Noor! design. Deze heb ik uit wit cardstock gestanst en heb er overheen gestempeld.


En ook gekleurd met de verschillende paars / lila tinten die ik eerder op de kaart gebruikt heb.


De Tag op de kaart heb ik ook weer bewerkt met dezelfde kleuren PanPastel. De cirkels op de zijkant zijn van Kaisercraft "Charlotte's Dream"  De tekst en takjes zijn van Noor! Design.


De Basis roze kaart is 14 x 14 cm en de witte basis tussen in is 13,5 x 13,5 cm. En het geheel kan op elkaar.


Alle kleuren PanPastel vind je in onze winkel en ook dit gave Mask natuurlijk.
Ik hoop dat jullie de post leuk vinden en tot de volgende keer!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten