Pagina's

zondag 6 september 2015

Hoera

Met de herfst kloppend aan de deur, kan het ook niet anders dan dat je een herfstkaartje maakt!. Zo heb ik dat ook gedaan. 



Deze is voor de sketch challenge #5 van Noor & Zo!

Noor! & Zo Challenge

Ik heb gekozen voor de prachtige shape art mal van Dutch Doobadoo, deze heet Teardrop. Eerst heb ik de grootste twee uitgeknipt en de één na grootste. Achter de één na grootste heb ik de prachtige rand van Noor! Design gebruikt.



Aan de groene middenbaan zitten hele mooie randjes dit zijn de randjes die je door kan laten lopen. Hierboven op de foto zie je welke randjes dat zijn. Zijn ze niet mooi?


Als bloemen heb ik de Sunflower/zonnebloem stans gebruikt. Blijft één van mijn favoriete bloemen. Ik doe tussen elk bloemetje een foamblokje zodat de bloem niet zo plat wordt, blaadjes en besjes maken het geheel af.


De paddenstoelen heb ik twee keer uitgedraaid, een keer in wit en een keer in rood met stippeltjes. Daarna heb ik bij de rode de stelen eraf geknipt en op de witte geplakt. Ik heb ze bewerkt met Distress inkt, kleur Vintage photo.


Wat zijn die vlaggetjes toch altijd leuk op een kaart. Als je ze uitgestanst hebt, zit er al een een handig ril lijntje waar je ze kan omvouwen en aan een touwtje kan vastmaken met wat lijm.


Het plaatje heb ik ingekleurd met Panpastel, alle kleuren zijn verkrijgbaar in onze webwinkel en winkel!

Hopelijk doen jullie ook mee met de Sketch!
Liefs 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten