Pagina's

zondag 20 september 2015

Noor & Zo Challenge kaart

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn kaart laten zien die ik voor de challenge heb gemaakt van Noor & Zo. Bij deze challenge ga je aan de gang met een sketch waardoor je natuurlijk alle kanten op kan.


Hier dus mijn bijdrage voor de challenge. Ik ben druk aan de gang gegaan met de Dutch doobadoo cart art present. Deze mallen zijn heel makkelijk te gebruiken en het mooie eraan is dat je hem maar 1x hoeft aan te schaffen en je kan hem steeds hergebruiken.


Nadat ik alles heb uitgeknipt en opgeplakt gaan we natuurlijk versieren. Dit maakt namelijk echt je kaart af vind ik zelf. Dat heb ik natuurlijk gedaan door Noortjes en Dutch doobadoo producten te gebruiken. 


Hier zie je dat ik de mooie happy birthday mal gebruikt heb die je ook voor onwijs veel projecten kan gebruiken natuurlijk. Ook mogen bij mij de bloemen niet ontbreken wat ik verder heb afgewerkt met de Dutch doobadoo blaadjes. Verder heb ik ook deze mooie blauwe mal gebruikt, vinden jullie dat geen schatje ? ideaal om te gebruiken met je stempelafbeeldingen.


Je besteld deze mooi door op onder dit blogbericht bij de toegevoegde producten op de blauwe mal te klikken. Dan wordt je meteen naar de webwinkel gebracht bij dit product.


Ook heb ik natuurlijk de binnenkant gebruikt bij deze kaart. Ideaal is dat je zoveel kwijt kan op dit formaat kaart en het geeft natuurlijk ook onwijs leuk. Aan de binnenzijde heb ik nog de mooie mal uit de party serie gebruikt met de leuke cadeautjes. Verder heb ik natuurlijk alles weer bewerkt met mijn distress ink walnut stain. ( hier ben ik echt verslaafd aan!) 

Wil je ook mee doen met de Sketch Challenge?  Kijk dan eens op de Challenge Pagina.


Klik op bovenstaande afbeelding. Hopelijk doen jullie allemaal gezellig mee want er zijn onwijs mooie prijzen te winnen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en dat jullie allemaal gezellig mee komen doen bij de Challenge op het Noor & Zo blog.

Lieve groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten