Pagina's

vrijdag 2 oktober 2015

Happy birthday Pillowbox

Leuk dat het vandaag mijn beurt weer is om mijn project te laten zien met de mooie Noor & Zo materialen!

Voor vandaag heb ik een mooie pillowbox van Dutch Doobadoo gemaakt en kleur gegeven met pan pastel. Sinds ik een workshop begin dit jaar bij Joyce Martens gedaan heb met Panpastel ben ik verkocht. Wat kun je daar dingen mooi mee maken. Inmiddels heb ik al 63 kleuren en gebruikt het veel voor achtergronden maken en stempels inkleuren.
Hier heb ik de kleuren Violet en Orange gebruikt.  


Nadat ik de kleuren heb aangebracht heb ik met het leuke bloemetjes stencil van Dutch Doobadoo en versamark afdrukken gemaakt. Als je er dan met dezelfde kleur pan pastel overheen gaat wordt het donkerder dan de rest. Heel mooi effect. 


De rand achter de stempel is met de mooie vlinderrand stans van Noor Design. En die stempel zit op een hele leuke set met allemaal leuke ronde tekststempels.



De ballonnen heb ik bewerkt met de mooie Wink of Stella Brush clear. Dan krijg je een mooie glitterlaat over je ballonnen heen.



De achterkant laat ik niet zonder versiering natuurlijk. Die moet net zo mooi zijn. Dus ook deze kant met de mooie mallen van Noor Design versierd en ik ben weg van de mooie stempelset met verjaardagwensen en super mooie vlinders erop. Alle materialen staan hieronder mijn blog.



De bloemen heb ik eerst met pan pastel een kleur gegeven. Toen met de swirl stempelset bewerkt en versamark. Daarna met dezelfde kleur pan pastel eroverheen voor het effect. Als je klaar bent met pan pastel moet je altijd eerste de fixeer spray eroverheen spuiten en in laten trekken. Daarna geeft het niet meer af en kun je het verder gaan stempelen.


Dit was mijn project weer voor vandaag! Ik hoop dat er wellicht weer wat van opgestoken hebt. Bedankt voor je bezoek en eventueel reactie! Altijd leuk om te lezen! Fijne dag nog!

Lieve groetjes Vera

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten