Pagina's

dinsdag 6 oktober 2015

Snowflakes are kisses from Heaven


Hallo allemaal,
Aangezien het steeds kouder begint te worden en ik inmiddels me vesten weer uit de kast heb moeten halen werd het wel eens tijd voor een winterse blog post. Ik heb vandaag voor het eerst ATC kaartjes gemaakt, dit was dus helemaal nieuw voor mij en ben daarom ook super benieuwd wat jullie ervan vinden.


Ik ben lekker aan de gang gegaan met de speciale paper pad voor atc kaartjes en ik moet zeggen dat dit echt onwijs handig is je scheurt ze gewoon uit het blokje en ze zijn gewoon al helemaal op maat er komt geen snijmachine meer aan te pas. Ik heb in dit geval gekozen om 2 blokjes met elkaar te combineren namelijk de Wood texture en de Winter wishes. 


Zien jullie hoe leuk ze eruit zien ! Natuurlijk kan je ze ook voor andere projecten gebruiken zoals je Pocket letters. En ze zijn nu te koop voor maar 2.99 euro 


Hier zien jullie dus de atc kaartjes apart van elkaar. Ik heb de nieuwe atc multi stencils gebruikt en deze zijn heel makkelijk te gebruiken en creƫert een heel leuk effect zo op je atc kaartjes.


Daarna heb ik dus het andere papier blokje gebruikt en dit heb ik letterlijk uit het blokje gescheurt zodat je een wat speelser effect krijgt. Natuurlijk mogen ook de Noor mallen hier niet op ontbreken dus heb ik de Winter snijmal 2 keer uitgesneden waarvan 1 keer in kraft en 1 keer in het wit en deze bewerkt met me distress ink.


Bij mijn 2 andere atc kaartjes heb ik het papier zo gelaten en alleen wat bewerkt met wat distress ink en wat witte gesso bij de randjes. Verder mag een mooie tekst stempel van Noor niet ontbreken en heb ik gekozen voor de winter serie van de stempels. Verder nog wat meer Noortjes gebruikt zoals de sneeuwster en de slee. Ook deze zijn weer bewerkt met distress ink voor een leuker effect.


Hoop dat jullie ook lekker aan de gang gaan met atc kaartjes en ze met mensen gaan ruilen want het is echt onwijs leuk en verslavend om te maken. Dit zullen ook zeker niet mijn laatste zijn die ik zal maken.

 Lieve groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

  1. Een schitterende kaart in mooie winterse kleuren met prachtige details!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen