Pagina's

vrijdag 23 oktober 2015

Winter Memories

Voor vandaag laat ik mijn winterse creatie zien met de super leuke Swing card shape mal van Dutch Doobadoo. Ik zou eigenlijk mijn mini album van Marit deel 2 laten zien maar die is door de herfstvakantie en logeerpartijtjes nog niet helemaal af. Dus die komt volgende week.


Met de basis kraft cardstock en een velletje winter papier heb ik de Dutch Doobadoo Swing Card Mal uitgetekend en uitgeknipt. De serie Winter Memories van Studio Light kun je hier heel goed voor gebruiken. Ik heb het stansvel van deze serie gebruikt met de moonboots en mandje hout. Ook de stempelset van Studio Light "Winter Memories" is erg mooi om te gebruiken.

6002/2053 Noor! Design Ice Crystals

De schitterende ijskristal stans van Joycraft heb ik achter het hele leuke ijsraampje geplakt van Joycraft met een foto uit het paper & picture boekje Winter Wonderland. Evenals het vogelplaatje op de kaart. De IJkristal heb ik bewerkt met de mooie stift Wink of Stella clear. Daar krijg je hele mooie glitter van op je project!


 Bovenstaande figuurtjes heb ik dus uit het stansvel gedrukt. En hieronder zie je de mooie stempel van de serie Winter Memories. De sterrenrand van Noor Design vind ik altijd erg mooi om te gebruiken. 

6002/2032 Winter Wishes Schaatsen     6002/2033 Winter Wishes Tekst Winter

En sinds kort heb ik de hele mooie ronde ijskristal rand, die ik op het rondje op de kaart heb geplakt. Daarop het vogelplaatje. Een beetje aangekleed met bloemetjes en de randen van de kaart met gesso ingesmeerd zodat het een beetje op sneeuw lijkt.


  De bovenkant van de kaart heb ik gestempeld met de randstempel van bovenstaande set. Eerst met versamark gestempeld en daarna met witte embossingpoeder erin geföhnd. Erg mooie stempel.


En het woord Winter is een stans van Joycraft en maakt het verder af! Deze heb ik met glossy accents bewerkt.

6002/2046 Joy! Stansmal Randen Winter
Dit was mijn voorbeeld vandaag. Bedankt voor de tijd en eventuele reactie! Altijd leuk om te lezen!
Fijne dag nog! Lieve groetjes,


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart in een prachtig model en heel veel mooie spulletjes !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee hoe ik hier precies terecht kom maar heel leuk om te zien dat je nu zelf weer zo geniet van het knutselen.
    Groetjes,
    Annette Koolmees

    BeantwoordenVerwijderen