Pagina's

maandag 2 november 2015

Just Wavin Hello

Hallo allemaal,

Van het weekend ben ik lekker bezig geweest met mijn DT pakket dat ik had ontvangen van Jolanda. Hier zaten ook de leuke nieuwe mallen van Dutch doobadoo bij en ben aan de slag gegaan met die leuke nieuwe shape art mal. Is het geen onwijs leuke shape ! En natuurlijk voor allerlei kaarten te gebruiken.


En hier dus mijn bijdrage met deze shape art mal, ik heb dit keer weer gekozen voor dat onwijs mooie papier van Maja Design en deze is ook in de webshop verkrijgbaar voor een leuke aanbiedingsprijs.


Natuurlijk zoals jullie van mij inmiddels weten heb ik alles weer bewerkt met mijn distress ink walnut stain, hier kan ik inmiddels echt niet meer zonder.


Ook heb ik de stansjes van Noor gebruikt want deze kunnen niet op zo'n kaart missen. Dit keer heb ik de bikini gebruikt uit de summer lovin collectie en gekozen om het uit design papier te snijden en te embossen. Zo krijg je dus weer een heel ander effect dan met cardstock.


Ook mag het super schattige zeepaardje niet ontbreken en deze stans had ik al een tijdje maar steeds niet gebruikt en nu ik hem dus heb uitgestanst vind ik hem echt te gek!


Als laatste wil ik jullie nog die leuke Noor stempelset die bij deze collectie hoort laten zien. Ik heb deze met versamark gestempeld op de wolkjes van Noor en deze geƫmbossed met een doorzichtig glitterblauwe embossingpoeder. Ik vind het effect wat het gecreƫerd heeft erg leuk en in het echt glittert nog meer dan op de foto.


Hier zien jullie dus die leuke tekst stempels met allerlei verschillende leuke uitspraken. Leuk om dus gewoon zo te stempelen maar dus ook om met embossingpoeder te gebruiken.

Hopelijk gaan jullie zelf ook weer aan de slag met deze gave collectie want ondanks dat het al bijna winter is mogen zomerse kaartjes gewoon het hele jaar door !

Lieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: