Pagina's

maandag 23 november 2015

Kerstige Groetjes


Beste lezers,

Zal ik me even voorstellen aan jullie? Ik ben Corry Dank 52 jaar en woon in Brabant niet zo ver van Waspik. Ik knutsel al mijn hele leven en sinds 4 jaar helemaal verknocht aan het kaarten maken. Dit doe ik zeker 1 keer in de week samen met mijn zus. En verder elke vrije minuut wordt er wel aan besteed. Vverder werk ik 32 uur in de zorg.

De spulletjes van Noor, Joy en Dutch Doobadoo vind ik het mooiste van allemaal en vind het een grote eer dat ik gevraagd ben om bij Noor & Zo te designen. Daar hoefde ik dan ook niet lang over na te  denken, heb natuurlijk volmondig JA gezegd. Nu mag ik mijn eerste kaartje op het Blog laten zien.     


De mooie card art sneeuwbol van Dutch Doobadoo met op de achtergrond een plaatje van Mo Manning ingekleurd met panpastel. Veel Noortjes zoals Happy Holidays Santa.


 Maar ook Noor! Design Happy Holidays Kerstbomen, Winter Wishes Icecles en  Stempelset Buttons.  Deze teksten doen het altijd erg leuk op je kaart En de mooie hertjes van vorig jaar die ook gewoon nog te koop zijn bij Noor en Zo wat sneeuw hier en daar en voila.


Nog een tip van mij, tussen de twee bollen heb ik 3 d kit gebruikt. Redelijk hoog opbrengen een beetje aandrukken en een nacht laten drogen en hard laten worden. Je schudmateriaal blijft er goed tussen zitten.

ik hoop dat jullie mijn kaartjes leuk vinden.
een fijne dag verder en veel knutselplezier

Groetjes Corry


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



4 opmerkingen:

  1. Wow Corry, wat leuk zeg, je verdient het�� Veel plezier en succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart in deze vorm. Prachtig ingekleurd mooi op gebouwd en hele mooie malletjes gebruikt, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen