Pagina's

vrijdag 6 november 2015

Story of Us

Voor de sketch challenge van November wat door Noor & Zo georganiseerd wordt heb ik een voorbeeld gemaakt. Dit meteen als reminder voor deze leuke challenge. 

Ik heb er als scrapper een layout van gemaakt met foto's van onze vakantie in Frankrijk een aantal jaar geleden. 


Helemaal uit mijn comfort zone met het jongens papierblok "Cool Dudes". Ik gebruik nooit jongenspapier voor mijn dochters maar ik ging de uitdaging aan!
  

Met het leuke blaadjes stencil van Dutch Doobadoo en hun modeling paste heb ik op sommige plekken wat pasta aangebracht. Zodra het droog is kun je het kleuren met distress ink of pan pastel.


 De bloementoef heb ik gemaakt met verschillende stansen van Noor Design die hieronder het bericht staan. 


De bloemen zijn bestempelt met de leuke swirls uit de stempelset There ar no little dreams.


De layout de titel Happiness gegeven met een stempel van CraftEmotions. En het label Summer Time komt van de Project Life set Summer Vibes van Simple Stories.

Eén van mijn favoriete stansen is de madeliefjes bloemetjes stans van Noor Design. Ik gebruik ze regelmatig en goed te combineren met "echte" papieren bloemetjes.

Het label Story of us komt van zo'n leuk vel Label art A4 van Dutch Doobadoo met allemaal leuke teksten. 

Er zijn versies met Nederlandse teksten en Engelse teksten.


Dit was mijn bijdrage voor de sketch challenge #7 voor November bij Noor & Zo. Doe ook mee?


Door op de afbeelding te klikken kom je meteen bij de challenge. En als je mee doet maak je ook nog eens kans op een leuke prijs!

Heerlijk om weer eens ouderwets een layout te maken. Ik wens jullie een hele fijn creatieve dag!
Lieve groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking:

  1. Een schitterende herfstkaart met mooie kleuren en technieken, super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen