Pagina's

dinsdag 1 december 2015

Noor! & Zo Sketch Challenge #8

 Ook deze maand dus weer een sketch voor jullie omdat jullie elke maand zo enthousiast mee doen gaan we er lekker mee door!

Dit wordt de sketch voor de maand december: 


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind december 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky. Heb je geen blog dan mag het project e-mailen naar joyce.martens@noortje-design.nl

Het Noor & Zo team heeft natuurlijk voorbeelden gemaakt met deze sketch om jullie te inspireren:

Brenda


Corry

Miranda

Vera


We hebben aan deze challenge natuurlijk ook een leuke prijs verbonden, wat... Dat is een verrassing. We kiezen de winnaar met random.

We hopen dat jullie allemaal massaal mee gaan doen. Heel veel plezier en succes met het maken van een kaartje met deze sketch.




9 opmerkingen:

  1. Prachtige sketch met mooie voorbeelden.
    Er staat nog wel een verkeerde mister linky bij, die van oktober??
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig voorbeeldkaartne met deze mooie sketch. Top gedaan alle dames !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeelden en een leuke sketch om mee te werken.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is er iets mis met Mister Linky er staan allemaal verschillende inzendingen voor verschillende challenges in?
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gelinkt, maar volgens mij is er iets mis met Miser Linky. Er staan allemaal verschillende inzendingen met verschillende challenges in.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb mijn kaartje erbij gezet maar de link is niet goed.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn kaart er ook bij gezet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mijn kaart staat er ook bij.. op de valreep? groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb ook net mijn kaartje erbij gezet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen