Pagina's

dinsdag 12 januari 2016

Kisses & Love

Hallo allemaal,

Hoe leuk is het om af en toe eens wat anders te proberen. Ik hou daar erg van en ben dan ook helemaal blij met mijn nieuwe Gelli Plate. Ik heb er diverse dingen al mee gedaan en één daar van is Gelli Plate Printing. Hier werk je met doorzichtige tape.


Ik heb deze 3 ATC kaartjes ermee gemaakt. Ik heb diverse lagen Amsterdam verf van Talensd er op aangebracht in combinatie met Masks en stempels. Gebruik weinig verf want hoe minder je gebruikt hoe mooier je afdrukken worden.


Je kunt diverse lagen maken en daarna een afdruk maken. Elke keer valt het weer anders uit. Dat is het leuke hier aan.


Ik heb de Cardboard vormen van Dutch Doobadoo ook gekleurd met verf en deze met een zwarte Molotow maker streepjes gegeven. Geeft even wat accenten.

472.309.002 Cardboard Art A5 Arrows       472.309.003 Cardboard Art A5 Hearts

Naast Gelli Printing heb ik ook "gewone" afdrukken gemaakt zoals je hier onder kunt zien. Deze moet ik nog even verder pimpen.


Hier heb ik het Mask Sun van Dutch Doobadoo gebruikt met een roze kleur en met een dauber in het midden de paarse kleur aangebracht. 

470.715.026 Mask Art A5 Sun   116964/0108 Sponsstokje rond 8mm

Want je kan er natuurlijk ook daubers en sponsstokjes bij gebruiken voor stippen.

Op zaterdag 2 april geef ik een stempel workshop dan gaan we ook aan de slag met de Gelli Plate.  Heb je zin om te komen? Geef je dan op!


Wie weet zie ik je dan. Of mocht je nog iets willen weten over de Gelli Plate dan hoor ik dat graag.
Fijne dag!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: