Pagina's

donderdag 7 januari 2016

Winter

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een wikkel gemaakt om een merci doos met een easel kaart erop in winter style. Blijft een leuk en lekker kadootje!


Voor de basis heb ik kraft gebruikt en dit beplakt met stukjes papier uit een noor paperpad. Aan de zijkanten heb ik de Noor ijskristallen geplakt om het wat meer winter sfeer te geven.

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

De bodem heb ik gemaakt van sneeuw met de Dutch doobadoo structure pasta.

 

De basis van de easel is gemaakt met de nieuwe shape mal van Dutchdoobadoo, deze heb ik schuin op de doos geplakt en ben daarna gaan decoreren


 Eigelijk is de wintertuin 1 GROOT noor feestje want overal zitten Noor mallen om te ontdekken. De slee heb ik een zitje gegeven en zo krijg je een 3d sleetje wat je neer kunt zetten.


 Door wat sneeuwballen op elkaar te plakken en ze een muts te geven met de muts uit het kerst mannen setje  en een bezem uit de one of a kind set zijn ze toch net echt ?

 6002/2021 Winter Wishes Rand met ijskristallen

Hier zie je een stukje van de merci doos die eruit geschoven kan worden. Ik vind het een leuk kadootje, en ik denk dat hij richting juf van Dante gaat.

Groetjes,


2 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Mooi ingekleurd, mooie malletjes, en prachtige elementjes echt uit de natuur, schitterend!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig.. hoe maak je de wikkel? groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen