Pagina's

donderdag 4 februari 2016

My boy


Hallo allemaal,
Zoals vele van jullie weten ben ik ooit de hobby begonnen met scrapbooking. En stiekum merk ik dat mijn passie daar nog steeds ligt. Wat is er mooier dan werken en herinneringen vast leggen van je dierbaren. Zeker als de kinderen waar is het voor maak het ook nog eens super leuk vinden en steeds de boeken tevoorschijn halen.



Waar ik zelf erg blij mee ben zijn de albums van Sn@p. Dit zijn albums op het formaat van 21 bij 15 cm en dit formaat is lekker handelbaar. Er zijn diverse hoezen te koop met verschillende vak indeling. Zo kun je je creativiteit helemaal kwijt.

038481 Sn@p! Project Life Leather album 6"X8" - Teal 038484 Sn@p! Project Life Leather album 6"X8" - Pink
Deze layout is over de hele pagina en is het eerste vel in het boek van Dante. Ik scrap gewoon alle jaren doorelkaar heen en stop het in de albums.maar je kunt natuurlijk ook per jaar scrappen.

6003/0710 Paper Bloc Noor`s Favourites

Ik heb voor deze layout papier gebruikt uit het papaer pad Noors favorites. Deze kleuren kwamen perfect uit bij Dante,s ogen. Tussen de lagen papier heb ik 2 prachtige randen gestanst met de mooie Noor borders uit creme cardstock.


De foto wilde ik goed tot zijn recht laten komen en heb de layout vrij rustig gehouden. Door een cardboard hartje van Dutch doobadoo  te vergroten met diverse lagen en in het midden het gestanste Noor hartje met de vleugeltjes heb ik een blikvanger gemaakt. Meer had de layout niet nodig om compleet te zijn!

6002/0382 Sending Love Hart + Hart met vleugels

Wil je ook graag kennis maken met deze vor van scrapbooking ? Woensdag 24 februari geef ik weer een Project Life workshop van 13.00 uur t/m 16.30 uur.

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor

Wie weet zie ik je dan! Een hele fijne dag allemaal.
.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: