Pagina's

woensdag 17 februari 2016

Valentijn


Hallo allemaal,

afgelopen zondag was het Valentijnsdag, de dag van de liefde, de mijne heb ik verrast met deze kaart met chocolade hartjes.



De basis heb ik gemaakt met zwart en rood cardstock. Op het doosje heb ik  rond om de kleine hartjes rand geplakt in het zwart.Bovenaan de kaart de grote hartjesrand in het rood.

6002/0381 Blauwe mal Open hart + vlinder

De easel hart kaart heb ik op het doosje geplakt, deze heb ik gemaakt met behulp van de Dutch doobadoo cardart mal in hart vorm.



De hartmal heb ik uitgestanst uit wit papier en gemat op rood, het plaatje erchter geplakt  en daarna gemat op zwart cardstock. Bij de roosjes heb ik in het groen leuke blaadjes gestanst.



Cupido komt van een laser art vel van dutch doobadoo, net zo als de tekst "be my valentine" alleen de tekst heb ik ingekleurd met zwart.


Rechts onder in heb ik de maand stans "februari" gebruikt, in het zwart en daarop in het rood.Links bovenin heb ik het engeltje cupido geplakt met 3d tape.

6003/0048 Vintage Flourishes Cupido

Tot de volgende keer!
Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




3 opmerkingen:

  1. Wowww dit is een prachtige creatie Miranda, en dan al het lekkers in het doosje. Hier was je lief vast heeeeel erg blij mee. Prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW dit is super gaaf. Bijzonder mooi gedaan, mijn complimenten hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend , wat is dit mooi Miranda!!
    Had je vast succes mee.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen