Pagina's

zaterdag 5 maart 2016

Kliederen met de gelliplate

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Afgelopen vrijdag hebben we bij Dutch Doobadoo een gezellig Design Team dag gehad. Marianne heeft hier ook 's middags nog een mini workshop gegeven met de gelliplate. Natuurlijk ben ik daar thuis ook mee aan de slag gegaan.

Je kunt met de mini gelliplate sets hele leuke achtergronden maken in combinatie met Dutch Mask Art stencils en distress inkt. Het formaat van mijn kaartjes is 13 x 13 cm geworden.


Ik heb op deze kaarten ook de Noor! Design Stempel Life is a Journey gebruikt.


Maak de kaartjes af met labels met een tekst en wat gestempelde postage stamps.


De achtergronden heb ik nog gedoedeld met een witte molotow marker.


Om deze achtergronden te kunnen maken heb je deze gelliplate sets nodig. Normaal € 24,95 per set maar nu in de weekaanbieding voor maar € 19,95 per set:


Ik ga gauw nog meer maken hoor. Dit waren echt pas de eerste "probeersels".
Bedankt Marianne voor de nieuwe verslaving.... ;-)

   

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten