Pagina's

vrijdag 13 mei 2016

Feathers

Met de mooie nieuwe materialen van Crafters Companion heb ik bijgaande ATC kaartjes gemaakt.

 

Wat is dat gilding wax geweldig nu? Net schoenenpoets en geeft een heel mooie effect als je iets met een embossingfolder hebt gedaan. 


Je kunt er alles mee een mooie glanslaagje gegeven. Ik heb zelf de kleuren goud, zilver en koper, erg leuk.

 
De embossingfolder van Crafters Companion met het houtstructuur heb ik bij de witte kaartjes gebruikt. .


Daarna de gilding was er overheen.
 

Vervolgens de uilenstempel en verenstempel van CC ingekleurd met distress inkt. Een touwtje om het kaartje heen en de titel Wish met de leuke postcard stempels. Zo heb je leuke kaartjes om te ruilen.

Dit was mijn creatie voor deze week. Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie, altijd leuk!
Ik wens je een fijn pinsterweekend met veel creativiteit!
Groetjes Vera
 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten