Pagina's

maandag 16 mei 2016

Mail for You


Hallo Lezers,

Vandaag een kaartje met een  plaatje van Hanglar Stangar ingekleurd met de Brushmarkers van Winsor en Newton, een geweldige alcoholmarker die heel fijn blend.


 Op deze kaart zijn heel veel Noortjes gebruikt die hier en daar tussen en onderuit piepen. Onderaan de post kun je zien welke, je kunt ook meteen doorlinken naar de webshop hoe handig is dat!


Zoals je ziet heb ik dit keer een blond meisje, blond is moeilijk om te mengen.


Ik heb hiervoor gebruikt de kleuren Y828,Y657 en O928 en omdat deze stiften zo mooi blenden gaat zelfs blond hiermee heel goed.


 Zoals jullie misschien al weten maak ik mijn bloementoefjes graag zelf ook deze keer, ditmaal zit het nieuwe rolroosje van noor design erin verwerkt.


Nog even een close up van het mooie hekje uit het one of a kind set.

6410/0031 Sending Messages Postcard

Ik hoop dat ik jullie een beetje inspiratie heb gegeven en wens jullie weer een fijne knutselweek.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten