Pagina's

zaterdag 11 juni 2016

Een warme kerstgroet


Dag lezers,

Zoals iedere maand heb ik ook voor de maand juni weer een leuke sketch challenge voor jullie gemaakt bij Noor! Design. Deze keer vragen we jullie de ovalen blauwe mal 6002/0304 te gebruiken in jullie kaartje. En verde dus graag de sketch onderstaand volgen. Je bijdrage mag je posten in onze speciale Noor! Design Challenge Facebook groep. 
Door op onderstaand plaatje te klikken word je doorgelinkt:


En dit is mijn kaartje geworden wat ik met deze sketch gemaakt heb. Mijn eerste kerstkaartje weer voor dit jaar.... even wennen weer hoor! ;-)


Het papier van deze kaart komt uit het Noor! Design blok Be Merry. Als je de ovalen mal verwerkt op een stukje ribbelkarton komt ie extra mooi uit vind ik zelf altijd. 


Op deze kaart ben ik ook al aan het spelen gegaan met de nieuwe Noor! Design One of a Kind stansensets die eind juni in de winkels zullen liggen.

 

Hier zie je de poinsettia. Die maak je uit 3 verschillende formaten mallen. 


Het plaatje op deze kaart komt uit een vel van HobbyVoordelig. Bovenaan de ovaal heb ik een strikje gemaakt met een mal uit de Noor! Design collectie Ribbons & Bows. 


Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen met onze Sketch Challenge. Dit kan tot eind juni!

   

1 opmerking: