Pagina's

woensdag 22 juni 2016

Zaterdag 25 juni demodag!

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo dames,

Eind deze week ligt de nieuwe Dutch Doobabadoo collectie weer in de winkels en ik heb er natuurlijk al mee gespeeld. Want aanstaande zaterdag 25 juni is er een demodag in onze winkel met de nieuwe collectie van Noor! Design en Dutch Doobadoo.


Er zit in deze collectie ook weer een leuke nieuwe Swingkaart mal:


Dit is mijn voorbeeld geworden met de nieuwe Dutch Swing Card Art mal. Een vouwkaart met een mooi label in het midden die als draaiend deel weggezet kan worden. Te leuk!


De stempelafdrukjes zijn van Hanglar Stanglar en heb ik gekleurd met de BrushMarkers. Een jongen en een meisje... gezellig zo bij elkaar op een kaartje. 


Het designpapier komt uit het Noor! Design blok Under the Sea. Ook heel veel stansjes uit deze collectie heb ik gebruikt zoals de golven, de schildpad, de octopus, het zeewier en de bubbels. 


Dit voorbeeld en nog veel meer leuks zie je natuurlijk zaterdag in onze winkel.
Ik hoop jullie zaterdag allemaal te mogen begroeten bij Noor & Zo!

   

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten