Pagina's

maandag 11 juli 2016

Flowers for You


Hallo Lezers,

Wat zijn die nieuwe stempels van Silvia Zet toch ontzettend leuk en heerlijk om in te kleuren.


De basis van deze kaart is een mal van Dutch Doobadoo en Noor! Design het papier is van joy!Craft. Ik heb Amy ingekleurd met de brushmarkers van Winsor en Newton.
 
                             
De One of a kind tuinset past perfect bij dit kaartje, het schepje heb ik ingekort en bewerkt met de gilding wax.
 

leuk toch? Geeft net even dat extra effect. Rond de tekst heb ik hier en daar een bloemetje gestempeld en de hartjes van de bloempjes met de molotov aangestipt.


Dit was mijn kaartje voor deze week, hoop dat ik weer voor inspiratie heb gezorgd.

SZWS121 Amy

Een fijne knutselweek weer en tot volgende week.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten