Pagina's

woensdag 24 augustus 2016

Blossom


Hallo allemaal,


Met behulp van een mal van Dutch Doobadoo heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb de mal op wit cardstock gelegd en om getekend met potlood, zodat ik de lijntjes later nog kan uit gummen.

470.713.308 Swing Card Art Boek

Daarna heb ik de rillijnen gezet met een riller. De snijlijnen uitgesneden. Daarna heb ik de mal op designpapier gelegd en deze om getekend met potlood en uitgeknipt.


Aan beide zijkanten heb ik zo'n mooie swirl geplakt, welke ik eerst heb gemat op roze designpapier.


Met de hoekstans heb ik het plaatje iets overlapt. De bloemetjes heb ik uit designpapier gestanst en daarna gestempeld met de bijbehorende stempels, welke ook in de verpakking van de stansen zitten. 

6002/0542 Blauw Rand     6002/0552 Blauw Hoekje

Daarna heb ik ze met behulp van een bolle opbolpen en matje opgebold, zodat je een nog mooier resultaat krijgt.


Een leuke tekststempel mag niet ontbreken op deze kaart. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. 

6004/0005 Crafty Cocktail bloemen

Groetjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten