Pagina's

maandag 8 augustus 2016

Wow Gefeliciteerd

 Hallo lezers,

Vandaag ben ik met deze mooie veelzijdige stempel van joy!Crafts aan het spelen geweest. In combinatie met de Noor mallen geweldig te combineren. Natuurlijk heb ik ook vandaag mijn bloementoef van zelfgemaakte bloemen gemaakt.  


Ik ben begonnen met de DDBD mal shape art square uit bruin cardstock te snijden daarna van rose cart stock een maat kleiner en nog een kleiner van design papier. Het rose cardstock papier heb ik ook gebruikt voor het frame, zo krijg je dan een mooi geheel.


          470.713.128 Shape Art Square

Ik vindt het leuk om hier en daar wat onderuit te laten piepen zoals deze keer de viewmaster en notebook reepje. Het leuke labeltje is ook zo veelzijdig te gebruiken deze keer voor Sara.
  

Hier een close up van mijn bloementoef, zo leuk om dit van zelfgemaakte bloemen te doen, en dit kan makkelijk met de fijne mallen van Noor. 
 

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven en rest mij nog jullie weer een fijne knutselweek te wensen.

  
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: