Pagina's

maandag 31 oktober 2016

Pumpkin Spice

Hallo Lezers,

Bij dit leuke plaatje van een pup die uit een kopje kijkt, past de rand met kopjes erg leuk vind ik.  


De basis is de leuke mal van Dutch Doobadoo shape art Frame, deze heb ik wat verlengd en naar elkaar toe gevouwen. 

6002/0398 Afternoon Tea Rand met kopjes/theepotjes

Zo krijg je een doorkijkje. Het plaatje is verwerkt met mijn favoriete blauwe mal en een doily.
  

Het plaatje is ingekleurd met de spectrum noir aquablend potloden. De stempel aan de zijkant is van de sending messages serie, waarvan ik een stukje heb gebruikt.

6410/0026 Sending Messages N.Y.C.

De theekopjes in het zwart gestanst, de versiering is met  versamark gestempeld terwijl het papier nog in de mal zit. Dan de mal verwijderen en daarna met zandkleurig embosssingpoeder bestrooien en verhitten met de heattool wat een leuk effect geeft. 


Niet te filmen zo leuk vandaar de filmstrip en camera aan de voorkant. 

6002/0278 Filmstrip

Met Hi en Happy Bday erin gestempeld .
  

Ik hoop dat jullie een beetje geïnspireerd zijn door dit kaartje 
weer een gezellige knutselweek en graag tot volgende week.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten