Pagina's

zondag 29 januari 2017

Workshop PanPastel

Hallo allemaal,

Wat is het toch een ontzettend leuk medium PanPastel. Je kunt er zoveel kanten mee op! Dat laat ik vandaag met een aantal kaarten aan je zien.


Eigenlijk kun je alle soorten stempels met PanPastel combineren. Ook de stempels die je al in je collectie hebt.


Ik heb niet alleen stempels maar ook Mask Art er bij gebruikt en verschillende kleuren inkt.


Je kunt je stempels ook als 3d gebruiken zoals bij onderstaande boem. Her en der wat plakpareltjes.


Ik heb bij elke kaart een bloemenstempel geruikt van Noor! Design.


Heb jij PanPastel en wil je er wat meer mee doen? Dan hebben we een leuke workshop voor jou gepland op zaterdag 4 maart.  We gaan dan lekker veel kaarten met PanPastel en allerlei producten die je er bij kunt gebruiken maken. Je gaat met veel kaarten en info naar huis.

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo



Wie weet zie ik je dan! Ik wens jullie allemaal een geweldig leuke dag!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten