Pagina's

woensdag 8 februari 2017

Hot Choclat


Hallo allemaal,

met de soms koude dagen in deze tijd van het jaar is het toch heerlijk om af en toe te genieten van een kop beker warme chocolade melk met slagroom. Dat gaf de aanleiding voor "hot  chocolat " workshopdag. We maken deze dag 2 kaarten waarin op verschillende manieren een zakje warme chocomelk in is verwerkt. 


Bovenaan de kaart heb ik de oudere ijspegelrand geplakt met daarop wat eiscristal. Het plaatje heb ik op de mooie ovale mal geplakt met wat foamclay er om heen.

472.948.003 Laser Paper Art A5 wit Snowflakes     472.948.029 Laser Paper Art A5 Snowman

De sneeuwvlok en sneeuwpop komen van een Dutch Doobadoo Paper Art vel.


De muts heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo.

6002/2034 Winter Wishes Gloves & Hat

Op de bolletjes heb ik wat foambal clay geplakt.


Aan de binnenkant van de kaart zit de warme chocomelk. Bovenaan heb ik een ijspegelrand geplakt en wat sneeuwvlokken van een dutch doobadoo laser art vel. 

6410/0124 Winter Wishes Clearstamp Stars

Het mooie designpapier is de lijn "frozen".


De handschoenen heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo, op de bolletjes heb ik wat foambal clay geplakt. Wil jij deze kaart samen met nog een hot chocolat kaart maken, dan kun je je
opgeven kan via deze onderstaande link.

Afbeeldingsresultaat voor reseveer hier noor zo

Wie weet tot dan!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten