Pagina's

woensdag 1 februari 2017

Hot Choclat


Hallo allemaal,

met de soms koude dagen in deze tijd van het jaar is het toch heerlijk om af en toe te genieten van een kop beker warme chocolade melk met slagroom.


Dat gaf de aanleiding voor "hot chocolat " workshopdag. We maken deze dag 2 kaarten waarin op verschillende manieren een zakje warme chocomelk in is verwerkt.


 Aan de zijkant heb ik de sterrand geplakt. Op het eerste gedeelte heb ik de slee geplakt met wat foambal clay voor een leuk sneeuw effect.

6002/0635 Winter Wishes Ijspegelrand     6002/2035 Winter Wishes Sleigh

Ik heb gebruik gemaakt van het mooi "frozen"design papier.


Aan de bovenkant heb ik de ijspegelrand geplakt,waar ik ijscristal op heb gestrooid voor een extra ijzig effect. De hertjes heb ik iets gekleurd met distress inkt vintage photo. Het plaatje in de mooie rechthoekige mal. Op de labels heb ik winterse teksten gestempeld en witte sneeuwvlokken.

6002/0397 Blauw Rand met sterren6002/0631 Blauw kadermat met ronde hoekjes (4st)

Zin om mee te doen met deze workshopdag, geef je dan op via onderstaande link.

Afbeeldingsresultaat voor reseveer hier noor zo

Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten