Pagina's

woensdag 22 maart 2017

Noor! Design Demo



Hallo allemaal,

zaterdag 25 maart kom ik een demo geven bij Noor & Zo in Waspik met de mooie materialen van Noor! Design, het is van 10.00-16.00. Kom je ook?


De basis heb ik gemaakt van blauw en roze cardstock en het mooie carpe diem designpapier.


De leuke vlaggetjes zijn uit de nieuwste Noor! collectie, zijn ze niet enig?

6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st

Ik heb ze uit roze uitgestanst en gemat op blauw.


Langs de randen heb ik de mooie ornament randstans gebruikt met daarop wat roze pareltjes geplakt.


Het plaatje heb ik geplakt op de mooie ornament stans, welke ik eerst heb gestanst in wit en daarna gemat op blauw cardstock. 

Wil je deze kaart ook maken, geef je dan op voor de kaarten maak workshop van 8 april, we maken deze dag 2 kaarten a la Miranda. Kom je ook?

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie tijdens de workshop of tijdens de  demo zaterdag bij Noor en zo Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten