Pagina's

maandag 1 mei 2017

Relax

 Hallo Lezers,

Wat is de nieuwe cardkit toch weer leuk te combineren met de mooie nieuwe blauwe mal.


Lekker zomers in rood wit blauw. De basis van deze kaart is een mooie Dutch Doobadoo shape art.

470.713.143 Dutch Doobadoo Shape Art

Ik gebruik ze graag en vaak, deze heb ik twee keer uitgeknipt en een beetje schuin op elkaar geplakt.


Hier kan je goed de basis zien. Daarna ben ik lekker gaan versieren met allerlei stansjes van Noor! Design. Onderin de post kun je zien welke ik gebruikt heb.  

6002/0785 Blauw

Wat zijn de blauwe mallen toch altijd mooi he.
 

Een toef van natuurlijk materiaal en een paar stansjes.


De zeemeeuw op de paal heb ik gecombineerd met het drijfhout uit de vorige serie. Zo leuk dat dat allemaal op en bij elkaar past.


De wolkjes, dit keer met een stempeltje van life is a journey erop, doen het ook altijd leuk.


Nog even heel het kaartje en dan rest mij weer jullie ook veel plezier met je cardkit te wensen en graag tot volgende week.

knutselgroet

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten