Pagina's

woensdag 28 juni 2017

Happy Birthday


Hallo allemaal,

Zondag 2 juli kom ik een demo geven met de prachtige artikelen van Noor! design bij Noor & Zo in Waspik. Er is nog meer te doen en te zien en er is ook een braderie rondom de winkel. Een bezoekje zeker waard


De basis heb ik gemaakt van blauw en roze cardstock en het prachtige carpe diem designpapier.


Het plaatje komt uit het knipvellen Animals pakket. Ik heb hem geplakt op de mooie nieuwe mal. Het plaatje kun je op maat uitstansen, want deze zit bij de mal in. 

6002/0922 Blauw Frame Happy Birthday   6002/0784 Blauw Rand met waaiers

Net zoals de blauwe omlijning. Dat is pas makkelijk en mooi werken! De bloemenrand komt uit de one of a kind lente set.


Langs de randen heb ik deze mooie randstans geplakt en voorzien van een pareltje.

Aan de bovenkant heb ik deze goude oude randmal geplakt.


Deze tekst met deze kaders zitten ook in de verpakking van de grote mal, dit is dus een zeer uitgebreide mal met vele mogelijkheden! 

6002/0296 Happy Birthday rand

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie zondag 2 juli tijdens de zomermarkt in Waspik. 

Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten