Pagina's

maandag 17 juli 2017

Bee Happy

Hallo Lezers,

Deze keer heb ik een scrapmal uit die toffe nieuwe collectie van Noor! Design Scr@p gebruikt  voor een kaart.


De basis is een leuke nieuwe shape art van Dutch Doobadoo
470.713.148 aan alle zijkanten heb ik een randje van Noor! Design uit laten steken. 


Het midden van de kaart heb ik gemaakt met het stencil BEE HAPPY. Dit heb ik op craft karton gelegd en met witte gesso heb ik met een dauber gelijkmatig de gesso verspreid. voorzichtig het stencil oplichten en je ziet dit resultaat daarna nog een paar honinggraadjes gemaakt met een van de andere stencils. 

6002/0828 Scr@p stencil - Bee Happy

Zoals je ziet heb ik dit uitgesneden en gemat op een ander stukje craft en op een blauwe mal geplaatst daarna een stukje ribbelkarton eronder. De kleuren heb ik roze wit en kraft gehouden.


Het superleuke blad van Noor!Design heb ik rijkelijk gebruikt in wit en bruin. Een doily is ook altijd fijn om te gebruiken en zie je hier onder het ribbelkarton uit komen.


6002/0669 Joy Stans Bij, korf & zonnebloem

Een tijdje geleden kocht ik een setje van joy!crafts met een honingraat aan een tak, een bij en een bloem. Deze stansen passen perfect bij deze scrapstencils.


Het bijtje piept er net onderuit.


De bloem heb ik beinkt terwijl hij nog in de mal zat.


Nog even het hele kaartje. 


Bedankt voor het bezoeken van dit blog heel graag tot volgende week.

6002/0785 Blauw

knutselgroet van mij



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten