Pagina's

maandag 3 juli 2017

Just Reading

Hallo lezers,

Toen ik dit plaatje zag dacht ik meteen die past leuk bij de Dutch Doobadoo boekmal.


De basis is de leuke boekmal in verschillende soorten papier opgebouwd met steeds een foamblokje ertussen. Hierdoor creëer je diepte in je kaart.   

470.713.112 Dutch Doobadoo Shape Art Book

Tussen de bladzijden heb ik hier en daar een mal gestoken. Onderin de post kan je zien welke. 


Ook de leuke bingokaartjes komen hier weer mooi van pas.

6410/0029 Stempelset Bingo stamps

Voor elke gelegenheid een bingokaartje.


Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met aquamarkers.


De bloementoef is helemaal van zelfgemaakte bloempjes die aan de zijkant een beetje beïnkt zijn. De vlinders zijn ook zo leuk, ik gebruik ze vaak.


 Nog even het hele kaartje en dan hoop ik weer voor wat inspiratie gezorgd te hebben. 

6002/0379 Blauw Cirkel + hoek

Bedankt voor het bezoeken van het blog en heel graag tot een volgende keer, knutselgroet van mij.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: