Pagina's

zaterdag 29 juli 2017

Ocean


Hallo Lezers,

Deze keer laat ik jullie een kaart zien die ik als voorbeeld
 uit het laatste Noor! magazine heb gehaald. Ik heb gekozen voor een zee thema. Ik heb hiervoor heel veel Noortjes gebruikt.


De schelpenrand komt hier ook goed uit ik heb deze na het embossen met distress inkt bewerkt wat een mooi effect geeft.


De plaatjes van Noor! komen hier ook mooi uit, zo ook de leuke stansjes van schelpen.


Echte schelpen en parels horen er ook bij net als een stukje visnet.


Wat een leuke kaart is het om te maken en de beschrijving staat er trouwens ook bij in het Noor! magazine.


De teksten zijn er ook genoeg in de webshop met het zee thema.


 Kijk die pinguïns grappig  hand in hand.


Ook heb ik een parelrand aan de buitenkanten gedaan. 


Hopelijk hebben jullie weer genoeg inspiratie voor ook dit voorbeeld naar eigen smaak in wat voor thema dan ook te maken.

6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw    6002/0662 SeaShore Schelpenrand

Groetjes en tot volgende keer.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten