Pagina's

vrijdag 11 augustus 2017

Baby


Goedenmorgen allemaal

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een al iets oudere Duttch Doobadoo Shape Art Label Mirror 470.713.114 en er een leuke baby kaart van gemaakt.


Ik vind ze echt super al die labels/tags je kan er zoveel op kwijt. Als basis heb ik donkerbruin en ecru cardstock gebruikt met maja design papier en de vieuwmaster 6002/0451 en de blauwe doilie 6002/0478 die ik daarna door de helft heb geknipt en bewerkt met distress ink.


Het plaatje met de lieve beer, ooit is gekregen en kwam nu mooi van pas.


Het leuke baby waslijntje 6002/0559 kon ik eindelijk uit zijn verpakking halen, die had ik echt al een heel tijdje liggen en nooit gebruikt en erop verwerken.


En dit is ook het geval met het card board art rocking horse 472.309.006 die ik nu andersom op mijn kaart heb gedaan en ook bewerkt met distress ink.


De tekst banner 6002/0386 met de stempeltekst 6410/0410 maakt het plaatje compleet 


Alle ingredienten voor een baby kaart zijn weer volop aanwezig.


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten en ik zie jullie graag een volgende keer weer en een hele fijne dag gewenst allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten