Pagina's

donderdag 17 augustus 2017

Christmas Time

Ik ben helemaal niet van de kerstkaarten maar na het zien van het nieuwe kerst designpapier en de mallen van Noor! Design begon het toch echt te kriebelen!


Ik heb als basis vorm een super schattige Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

470.713.127 Shape Art Christmas Bell

Echt een leuke vorm om je kerstkaarten mee te maken!


Het mooie designpapier 6011/0520 was even niet leverbaar maar is er gelukkig weer.

6011/0520 Paper bloc Christmas Eve

Het is zo mooi, dat verveelt niet snel!


Ik heb de volgende mallen uit de Happy Holidays serie gebruikt.

6002/0935 Happy Holidays Kerstklokken  6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees

De Klokken heb ik uit rood cardstock gestanst en designpapier. Vervolgens heb ik deze wat gevormd en met foamblokjes op elkaar geplakt, zo creeƫr je wat diepte.


Lijkt het je leuk om deze kaart en nog een super leuke vouwkaart te maken  in het thema kerst kom dan naar de workshop op vrijdag 22 september.  Er zijn 3 plekjes vrij. Als je op onderstaande link klikt kun je ook de andere kaart bewonderen.


Ik wens je ontzettend veel plezier met hoppen en een fijne dag!

Groetjes Joyce 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten