Pagina's

maandag 14 augustus 2017

Seasons Greetings

Hallo Lezers,

Met de prachtige shape arts van Dutch Doobadoo en Mallen van Noor! is het niet moeilijk om kerstkaarten te maken. Het wordt tijd om er regelmatig één te maken anders kom ik in tijdnood aan het eind van het jaar. Zijn jullie ook al bezig?
   

Voor deze kaart heb ik twee mallen van Dutch Doobadoo gecombineerd zodat mijn kaart mooi blijft staan. 


9100/0302 Crafty Boutique Winter Wishes

Onderin de post kan je zien welke mallen ik gebruikt heb.


Het plaatje van Teddy Bo is ingekleurd met potloden en gemat op de mooie nieuwe mal van Noor! Design. 

322S Liquid Applique Marker
De sneeuwvolkjes zijn gemaakt met de liquid applique.


Wat vind ik hem  mooi de nieuwe mal, hier in het zwart gestanst.


6002/0922 Blauw Frame Happy Birthday

Deze mal is heel veelzijdig en bestaat uit maar liefst 5 stansjes die je kan combineren of apart gebruikt. Voor deze kaart heb ik de drie  buitenste gebruik uit craft en zwart en vervolgens het plaatje met de 3e uitgesneden en dit past allemaal mooi in elkaar.


Voor de toef heb ik het blaadje garden leaf en de poinsettia uit de one of a kind set christmas gebruikt. 


De kerstster  is op een lint geplakt met een van de leuke bedeltjes erop.

 6002/0536 Winter Wishes Doily

De winter wishes doily en de ijspegels heb ik onder het plaatje verwerkt en maken het lekker winters.


Om de kaart mooi te laten staan schuif ik hem onder het rondje wat voor de helft geplakt zit. 


Nog even het hele kaartje en rest mij nog jullie ook veel plezier te wensen met het maken van kerstkaarten.

6002/0939 Garden Leaves

groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten