Pagina's

vrijdag 22 september 2017

Merry Xmas


Goedenmorgen allemaal

En zo is het alweer vrijdag en de laatste dag van de week en we zitten al volop in de herfst en voor we het weten is het weer kerst. Vandaag heb ik dan ook een kerstkaart voor jullie gemaakt met Dutch Doobadoo Shape Art Ornament ook weer zo'n geweldige mal waar we veel op kunnen doen.


Als basis heb ik zilverkleurig en ecru cardstock gebruikt en het Noor design papier Let it snow.


Geweldig mooi pakket met design papier. Het plaatje heb ik verwerkt in de mooie winter wishes doily 6002/0536.


En het mooie plaatje komt uit knipvel 6013/0342 holiday greetings.  
  

Aan de zijkant van de kaart zit de sterrenrand 6002/0397 waarvan de randjes zijn bewerkt met gesso wit voor het sneeuw effect  zoals ook de rest van de kaart is bewerkt.


De twee leuke tags erin 6003/0062 en ook de takjes 6003/0046 en  bloementjes erop en je kerstkaart is klaar.


Ik hoop dat ik jullie weer op leuke ideen heb gebracht en hier nog een keer het hele kaartje.


Fijne dag allemaal en graag tot een volgende keer weer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  




 


 
                                                                           





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten