Pagina's

woensdag 6 september 2017

Noor! Design Demo



Hallo allemaal,

deze week liggen de nieuwe Noortjes weer in de winkel. Aankomende vrijdag kom ik een demo geven met deze mooie artikelen van Noor! Design bij Noor & Zo. Het is een super mooie uitgebreide collectie deze keer! Ook neem ik wat voorbeelden mee van de aankomende workshops die ik kom geven bij Noor & zo. Er is dus genoeg te zien van 10.00 t/m 16.00. Kom je ook?


De basis van deze kaart heb ik gemaakt van rood en roze cadstock bijpassend aan het designpapier.

6002/0930 Blauw Rand

Langs de randen heb ik deze mooie randstans (6002/0930) geplakt, ik heb er ook wat pareltjes op geplakt.


Het engelen plaatje heb ik geplakt in de mooie ronde stans (6002/0929). De stans heb ik ingekleurd met vintage photo distress inkt voor een nog leuker effect.

6002/0929 Blauwe doilie met alfabet

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie vrijdag tijdens de demo bij Noor en Zo, groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten