Pagina's

vrijdag 13 oktober 2017

Wintertime





Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met de Duitch Doobadoo 470.713.130 Shape Art Medal met als basis kraft en ecru cardstock.


Als design papier heb ik gekozen voor let it snow en het plaatje van knipvel holiday greetings- ice skating.



             De randjes zijn bewerkt met de papier distresser en daarna bewerkt met witte gesso.


Een bloementoefje met daartussen de klimop 6002/0456 verwerkt en met gesso bewerkt.


Verder heb ik de boom uit de serie one of a kind gebruikt en met de witte gesso een sneeuwlaag aangebracht op de takken.


De tekst Xmas greetings komt  uit het design papier en is bewerkt op kraft. Ik hoop dat ik jullie weer hebt geinspireerd en zie jullie graag een volgende keer weer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten