Pagina's

zondag 26 november 2017

Little Mouse

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien. zijn jullie al helemaal klaar met kerstkaarten maken?


Voor de basis heb ik de Shape Art mal Flower 4 gebruikt. En de mal in het midden gevouwen. Deze heb ik eerst uit kraft karton en wit cardstock gesneden.

470.713.118 Shape Art Flower 4 Petals

 En als laatste laag heb ik het design papier uit het papier blokje  'Happy holidays' van Noor!Design gebruikt.

6011/0390 Paper bloc Happy Holidays

De krans heb ik gemaakt met het handige 'holly leaves' liniaaltje uit de 'Happy Holidays' collectie. Deze mal snijd hele fijne dennentakjes en hulst bladeren.


Eerst heb ik een cirkel uitgesneden uit het design papier en vervolgens heb ik de dennentakjes met de vorm mee opgeplakt. Donker groen en licht groen wisselen elkaar af. Hierna heb ik de hulst bladeren er tussen verwerkt. Boven in de krans zie je nog twee belletjes en een paarse strik van jutte touw.

 6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst
Kleine piepschuimen bolletjes heb ik paars gekleurd en deze in groepjes van drie op de krans geplakt. De krans verder nog bewerkt met structuur sneeuw en er fijne glitters over heen gestrooid.
Links boven op de krans zie je nog een mooie sneeuw ster van Dutch Doobadoo laser paper art.

Afbeeldingsresultaat voor 472.948.003
472.948.003

Het stempeltje is van Mo Manning en ingekleurd met mijn alcohol markers. Het mutsje heb ik nog bewerkt met sneeuw.


Het Muisje heb ik twee keer uitgeprint. Een keer op papier om hem in te kleuren en een keer uit het design papier. Hier uit heb ik het truitje van de muis geknipt en deze terug geplakt op het ingekleurde afdrukje. Nu heeft het truitje een echt winters printje.
Nog even een keer het hele kaartje voor jullie:

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart. Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een fijne zondag.
Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6011/0390 Paper bloc Happy Holidays 470.713.118 Shape Art Flower 4 Petals 6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst 8089/0203 Kraftpapier A4 309477 Tim Holtz non stick Softgrip schaar6200/0934 Joy!Crafts Baby Trouvaille

2 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda K,
    Wat een goed en leuk idee dat jij met ons hier deelt!!
    En idd wat eeen leuke en prachtige kaart heb jij met je uitstekend idee in elkaar gefreubeld.
    Thx voor de fijne info,
    Mvg gina België

    BeantwoordenVerwijderen