Pagina's

zaterdag 4 november 2017

Sweet Greetings


Hallo allemaal,

Vandaag heb wil ik jullie een tag laten zien in mixed media stijl. Noor! Design heeft al diverse producten uitgegeven onder de Mixed up collectie. Ik vind de stencils ontzettend gaaf en veelzijdig om mee te werken. 


Allereerst heb ik uit mixed media papier een tag geknipt. Ik heb van een rechthoekige strook aan de bovenkant aan beide zijde een hoekje geknipt en in de midden bovenaan een gaatje gemaakt. 


Met het mixed up stencil Cirkels en strepen 6002/0838 en colorburst heb ik de achtergrond van de tag gemaakt. 


De vlinder komt uit de stempel en stans set Crafty cocktail Vlinders 6004/0014. De leuke vintage flourishes notities 6003/0082 heb ik afgescheurd en erop verwerkt. 


Hopelijk kan ik jullie met deze creatie inspireren. 
Creatieve groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   



Geen opmerkingen:

Een reactie posten