Pagina's

vrijdag 8 december 2017

Winter wishes


Goedenmorgen allemaal

De sint is vertrokken en nu zijn we hard op weg naar de kerst en kerstvakantie mijn kaartje voor vandaag is er een van de wintersport gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art Label 4.



Als basis heb ik wit cardstock gebruikt met misty winter design papier en matching colors uni winter.


Natuurlijk de mooie ronde sterren mal gebruikt uit de winter wishes serie 


De sterrencirkel is uit glitter cardstock gestanst en het plaatje komt uit de knipvellenserie holiday greetings-ice skating.


Verder heb ik de kaart afgewerkt met oude en nieuwe mallen zoals de ijspegelrand en de leuke poinsettia mal.


De leuke tekststempel komt van de set stencil en stempels en ook bij deze winterse kaart afgewerkt met een mooi bloemtoefje met takjes.


Je ziet die leuke malletjes kan je dus het hele jaar door blijven gebruiken.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren voor vandaag. Fijn weekend en graag tot een volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)










































Geen opmerkingen:

Een reactie posten