Pagina's

zaterdag 9 december 2017

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een winters kaartje laten zien. Wat is het koud buiten. Maar sommige winterse kaartjes geven je een warm gevoel.


De basis van deze kaart het is gemaakt met de Dutch Doobadoo Swing card art 7 (470.713.321).


De basis heb ik geknipt uit wit cardstock. Het design apier  komt uit de set Misty Winter 6011/0527 van Noor! Design. 


Op de kaart heb ik allemaal leuke stansmallen in winterthema verwerkt.


In het midden van de kaart heb ik eerst De Winterwishes sterrencirkel 6002/0910 geplakt.


Het huisje, de boom en de fonkelende sterren komen uit de One of a kind Kerstset huisjes 6002/0583.


Het boompje bestaat uit verschillende lagen en is super leuk op te bouwen naar eigen inzicht.


Aan beide zijkanten heb ik de Vintage border cirkels 6002/0986 gebruikt.  Op het design papier aan beide kanten de Winter wishes berkenstammen 6002/0928 verwerkt.


Zien jullie de leuke Mon ami Snowy 6002/0927? Deze kon natuurlijk niet missen op mijn winterse kaartje.


Deze leuke VW kever is een Vitage flourishes mal 6003/0074.


Op het dak van de kever heb ik een paar takjes geplakt, gemaakt met de Happy hollidays Dennetakken en hulst stans 6002/0769.

Bedankt dat je een kijkje bent komen nemen op het blog. Laat je een berichtje achter?

Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 


  

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten