Pagina's

dinsdag 19 december 2017

X-Mas


Hallo Lezers,

 Deze keer een laatste kerstkaart van mij voor dit jaar Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van 2 Dutch Doobadoo mallen.

 De achtergrond heb ik bewerkt met structuurpasta in combinatie met de leuke steentjes mask van de Mixed up collectie.

470.713.159 Shape Art Saphira    470.713.651 Card Art Windows

De bloemen uit de "one of a kind" collectie Christmas heb ik bewerkt met zilveren embossing poeder.


Achter het raam heb ik een stukje velum geplakt en een kantje erachter geplakt als gordijntjes.

6002/0584 One of a Kind Kerstset


Hier de bloemen van dichtbij wat zijn ze mooi zo!


6002/0795 Winter Wishes Lantaarn

Ook de mal van brievenbus en lantaarn horen ook bij de kerst natuurlijk zo ook het hertje voor het raam.


Hopelijk jullie op het laatst toch nog een beetje inspiratie gegeven voor mooie kerstkaarten te maken. Op naar het volgende jaar met weer heel veel leuke creaties voor jullie .

Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten